کارگاه کهن استیل :

تیم دو نفره ما از سال ۸۴ تا ۹۲ در کارگاه های جوشکاری آهن و سپس استیل مشغول آموزش، ساخت و اجرای انواع سازه های فلزی اعم از درب ، پنجره ، حفاظ ، مخزن و تانکرهای آب و سوخت بود.این راه بعد از دو سال به سمت شاگردی اساتید جوش آرگون و ساخت دربهای استیل ، نرده استیل ، حفاظ استیل ، تانکرهای ضد اسید ، میزهای صنعتی و دیگر سازه های دکوراتیو و صنعتی استیل سپری شد.بعد از ۸ سال کار در زمینه های مختلف از جوشکاری آرگون و فراگیری فوت و فن های این صنعت این تیم دو نفره اقدام به دایر کردن کارگاه کرد.یکی کارگاه ماندگار استیل که در ساخت درب استیل و سازه های صنعتی مشغول شد و دیگری کارگاه کهن استیل که در ساخت سازه های دکوراتیو و مبلمان فعالیت داشت.

راه اندازی سایت :

کارگاه کهن استیل پس از تعامل  دو ، سه ساله با مشتریان متوجه نیاز یک ارتباط مجازی و کم هزینه برای مشتری و تعامل بیشتر و راحت تر مشتری با کارگاه شد.این باعث ساخت سایت کهن استیل در اوایل سال ۹۶ و تعامل بیشتر ما با شما عزیزان شد.

فروشگاه کهن استیل :

رفته رفته و با آشنایی بیشتر مردم با شبکه های مجازی و تعاملات میان کسب کار ها و مشتریان ازین طریق ما هم سعی کردیم این روش را برای ارتباط با مشتری پیش بگیریم.
اما این شبکه ها با تمام امکانات در دسترسی که داشت نمیتوانست جوابگوی نیازهای ما باشد.در یک سال اخیر بر آن شدیم که آنچه مشتری نیاز دارد بداند را بدون اینکه تماسی با ما داشته باشد در هر ساعت از شبانه روز دریابد.تمامی سوالاتی که حول خرید مبلمان و میز اداری یا خانگی دارد.و همچنین قیمت ، شکل و اندازه هر محصول را به وضوح ببیند و درک کند.

و حالا تیم ما مفتخر است که بگوید :

فروشگاه اینترنتی کهن استیل بهترین بستر برای خرید اینترنتی میز و مبلمان مورد نیاز شما در ایران است . “اصل بودن کالا” ، “گارانتی بازگشت” ، ” ارسال سریع” و “مشاوره تخصصی” از ویژگی های مهم و اساسی در کهن استیل از نخستین روز تأسیس بوده و تمام سعی خود را کرده تا به آن پایبند باشد . تیم کهن استیل سعی بر آن دارد که روزانه بر تعداد محصولات و تنوع آن و همچنین شفافیت در قیمت بیفزاید تا بتواند نیاز همه ی افراد با هر نوع سلیقه را در خرید محصولات اینترنتی مرتفع کند.ما در کهن استیل تحویل بهترین کیفیت کار رو تضمین میکنیم.و برای تحقق پیشرفت این مجموعه و رضایت مشتری به این اصل پایبندیم.